פעולות מהירות לביצוע מול שירות הלקוחות הטלפוני של 012
מחלקת שירות הלקוחות של 012 זמינה בטלפון עבור מנויים המעוניינים לבצע פעולות שונות. הפעולות המהירות המבוצעות מול שירות הלקוחות הטלפוני של 012 יכולות לעזור במגוון רחב של סיטואציות.
יש לקוחות המנצלים את הזמינות של מחלקת שירות הלקוחות של 012 כדי לקבל מידע על תעריפים ומבצעים. לקוחות אחרים עושים זאת רק כדי לקבל תמיכה טכנית במקרה של תקלה או בעיות גלישה. במחלקת שירות הלקוחות מועסקים נציגים המכירים היטב את שירותי החברה ואת התעריפים. נציגים אלו הם הגורם האמין ביותר לאיסוף מידע על מבצעים, חבילות וחיסכון בהוצאות חודשיות.
קבוצה נוספת של פעולות המתבצעות מול נציגי שירות הלקוחות של 012 כוללת שינויים במנוי. ערוצי השירות הזמינים עבור מנויים הם פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט, שליחת דואר אלקטרוני, הודעה בפייסבוק או שיחת טלפון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שיחת טלפון היא עדיין האמצעי הנפוץ ביותר ליצירת קשר עם מוקדי שירות לקוחות.
למידע נוסף לחץ כאן – 012 שירות לקוחות טלפון
ההצלחה של 012 שירות לקוחות בטלפון
מי שרוצה לבצע פעולות מהירות ומתלבט בין אתר האינטרנט, דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות או טלפון חייב לדעת ממה נובעת ההצלחה של שירות טלפוני. ראשית, רק בטלפון יכול הלקוח לשמור על דינאמיות ולבצע שינויים בזמן אמת. במחלקת שירות הלקוחות של 012 טלפון הוא אמצעי חשוב לשימור לקוחות קיימים ולגיוס לקוחות חדשים. הטלפון הוא אמצעי תקשורת מיידי וזמין שאינו מחייב אף אחד מהצדדים להמתין לתשובה.
שנית, שירות הלקוחות בטלפון ניתן ללא תשלום. המענה האנושי הוא השירות הטוב ביותר כאשר אין עומס. בשירות טלפוני ניתן להקליט את השיחה עם נציגי המוקד, להשתמש בהקלטה בעתיד או להשאיר הודעה על מנת להמתין לחזרה של הנציג בשעות נוחות ללקוח.