שירות מענה טלפוני הוא בדיוק מה שבעלי עסקים צריכים על מנת לשמור על קשר טוב עם הלקוחות שלהם. באמצעות מענה טלפוני ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוחות ירגישו שהם הגיעו למקום הנכון, שיש מי שנותן להם תשובות לשאלות הנפוצות ושיש להם על מי לסמוך. בטווח הארוך, ההשלכות של הפעלת שירות מענה טלפוני מן הסוג הזה היא שיפור מערכת היחסים עם הלקוחות הקיימים – כמו גם הגדלת הסיכוי לגיוס של לקוחות חדשים.
היתרון של שירות מענה טלפוני גם בולט בהשוואה לשירות של מענה ממוחשב. בעוד מענה ממוחשב מנסה להיות זמין יותר כי הוא לא נשען על כוח אדם שאותו צריך לגייס ולהכשיר, שירות מענה טלפוני מעניק יחס אישי שאין לו תחליף. כאשר לקוחות קיימים או חדשים יוצרים קשר עם בית עסק ובצד השני הם שומעים שירות מענה טלפוני, המשמעות היא שיפור דרמטי בחוויה שלהם.
איזה עסקים יכולים להפעיל שירות מענה טלפוני?
החדשות הטובות הן שכיום השירות של שירות מענה טלפוני זמין עבור כל בעלי העסקים ולא רק לחברות גדולות. אם בעבר תאגידים וארגונים היו היחידים שיכולים להרשות לעצמם להקים מוקד שירות ולהקצות מענה טלפוני עבור קהל היעד והלקוחות, הרי שכעת גם לבעלי עסקים קטנים או אפילו עצמאיים יש את אותה אפשרות.
הדרך לשדך בין שירות מענה טלפוני לבין בעלי עסקים קטנים או עצמאיים היא להשתמש בו במודל של מיקור חוץ. בין היתר, המשמעות של מיקור חוץ היא שמשלמים סכום כסף מסוים מדי חודש – אך מקבלים תמורתו שירות מענה טלפוני ללקוחות. במודל של מיקור חוץ, בעלי עסקים מכל הסוגים מאפשרים לעצמם ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני ללקוחות.