שירות מענה טלפוני מתאים לקהל יעד מגוון ויש לו המון יתרונות. קודם כל, הוא יכול להוכיח את עצמו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בטווח הקצר, שירות מענה טלפוני מוכיח את עצמו כי הלקוחות מרוצים. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם בית עסק מסוים ובצד השני יש מישהו שמספק להם מענה אנושי מקיף ורחב, סביר להניח שהם ירגישו מרוצים ולכן ישמחו להזמין ממנו את אותו שירות או מוצר גם בעתיד.
בטווח הארוך, שירות מענה טלפוני יכול להפוך להשקעה משתלמת. שירות מענה טלפוני מבדל את בית העסק מול המתחרים, מייצר עבורו יתרון משמעותי וכך מבסס את המעמד שלו גם בתחומים צפופים ודינאמיים. בהקשר הזה, הדבר הנכון לעשות לפני שבוחרים שירות מענה טלפוני הוא לבדוק עד כמה הוא באמת מתאים לדרישות של בית העסק ולתכניות שלו לעתיד.
איך בוחרים שירות מענה טלפוני?
הבעיה היחידה מבחינת בעלי עסקים קטנים או בינוניים קשורה לחוסר ידע לגבי האופן שבו כדאי להם לבחור שירות מענה טלפוני. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שירות מענה טלפוני לא בוחרים רק לפי המחיר. אמנם המחיר הוא חלק בלתי נפרד מתוך מערכת השיקולים, אבל הוא גם לא הגורם היחיד שצריך להכריע את הכף.
יותר חשוב למשל לבחור שירות מענה טלפוני ברמה גבוהה ומקצועית מאשר לנסות לחסוך בהוצאות. בנוסף, צריך לבדוק מיומנות וניסיון של החברה שמספקת את אותו שירות מענה טלפוני. בשביל לעשות את זה, בודקים כמה שנים היא עובדת בתחום ומה עומד מאחורי השירות שלה ללקוחות שונים. אם התשובות מספקות, ניתן להתקדם לתקופת פיילוט קצרה עם התאמה אישית של שירות מענה טלפוני לצרכי בית העסק.