יש כמה סוגים שונים של מענה טלפוני שאותם אפשר להציע עבור קהל היעד והלקוחות. מיד אחרי שמבינים את החשיבות של מענה מן הסוג הזה מבחינת מערכת היחסים מול הלקוחות ושביעות הרצון שלהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כל שנותר הוא לוודא שבוחרים את הסוג המתאים.
למידע נוסף על מענה טלפפוני לחץ כאן.
האפשרויות שעל הפרק כוללות למשל התאמה של מענה טלפוני ממוחשב לצרכים של לקוחות מסוימים, לעומת מענה טלפוני ללקוחות אחרים. היות ומדובר על בעלי עסקים שזקוקים לשירות הזה, הדגש הוא גם על התאמה לתקציב או יותר נכון למגבלות שלו.
מצד אחד, מענה טלפוני ממוחשב אמור להיות זול כי הוא כרוך בהשקעה ראשונית בלבד. לעומת זאת, מענה טלפוני אנושי מחייב גיוס כוח אדם ולאחר מכן גם הכשרה והסמכה שלו. מנגד, הדרך הנכונה להסתכל על העלויות היא לטווח הארוך ולא רק הקצר.
היתרונות של מענה טלפוני אנושי
מענה טלפוני אנושי מציע גם לעסק וגם ללקוחות שלו יתרונות שאותם אי אפשר להשיג באף דרך אחרת. קודם כל, הלקוחות עצמם מעדיפים מענה טלפוני ולא ממוחשב. הלקוחות רוצים לדעת שכאשר הם יוצרים קשר עם בית עסק מסוים, יש בצד השני מי שיספקו להם מענה אדיב מכל הלב. זה יתרון משמעותי של מענה טלפוני והוא מוכיח את עצמו גם אצל עסקים קטנים וגם בארגונים גדולים או בינלאומיים.
שנית, בעלי עסקים קטנים יכולים כיום לקבל את השירות של מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ. כך הלקוחות שלהם לכאורה יוצרים איתם קשר טלפוני, אבל מי שעונים להם בפועל הם נציגים של חברה אחרת. מאחורי הקלעים, בעלי עסקים משתמשים במודל הזה של מענה טלפוני כדי לחסוך בהוצאות ובזמן.