השוואה בין סוגים שונים של שירותי מענה טלפוני לעסקים מחייבת התייחסות לכמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים. קודם כל, צריך לבדוק כמה עולה השירות הזה. כאשר מקבלים הצעת מחיר מסודרת, מבררים האם מדובר על עלות לפי יום, שבוע, חודש או שנה. בדרך כלל, תקופת התחייבות ארוכה לקבלת שירותי מענה טלפוני לעסקים יכולה להוזיל את העלויות. לכן כדאי לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק איזה הצעה הכי מתאימה לתקציב.
למידע נוסף על מענה טלפוני לעסקים לחץ כאן.
עוד משהו שכדאי לבדוק כאשר משווים בין סוגים שונים של מענה טלפוני לעסקים קשורה לאנשי הצוות. בניגוד למענה ממוחשב שלא דורש גיוס כוח אדם ואז גם הכשרה שלו, אחת המטרות של הפעלת מענה טלפוני לעסקים היא להציע ללקוחות מענה אנושי. בשביל להשיג מענה אנושי מן הסוג הזה, צריך להשתמש רק בשירות שכולל בתוכו גיוס של כוח אדם מקצועי ובדיקה בזמן אמת לגבי זמינות ואדיבות.
בחירת מענה טלפוני לעסקים לפי המלצות
אפשר גם להשתמש בפרמטרים סובייקטיביים בשביל להשוות בין סוגים שונים של מענה טלפוני לעסקים. אמנם על טעם וריח קשה להתווכח ולכן שירות ספציפי של מענה טלפוני לעסקים מסוימים לא בהכרח יהיה גם המענה הטלפוני הכי נכון ורלוונטי לעסקים אחרים, אבל זה לא אומר שצריך לוותר לגמרי על איסוף חוות דעת מנומקות.
את ההמלצות על מענה טלפוני לעסקים ניתן לקבל מקולגות, עובדים או חברים ומשפחה. אם לא מכירים אישית אנשים שהשתמשו בשירות והיו מרוצים ממנו, אפשר להרחיב את החיפוש ולקרוא מידע באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. לאחר מכן, כל שנותר הוא לפנות ישירות אל חברה שמציעה מענה טלפוני לעסקים ולשאול אותה על לקוחות קודמים שיש לה ועל פרטים ליצירת קשר איתם.