בעלי עסקים שרוצים להציע לקהל הלקוחות שלהם מענה טלפוני אנושי צריכים להקים עבורו מוקד ייעודי. הבעיה היא שהקמת המוקד דורשת שורה ארוכה של הוצאות, מאמץ, משימות ומטלות בירוקרטיות. בנוסף, לא כל בית עסק יכול להרשות לעצמו את העלויות של הקמת מוקד ייעודי עבור מענה טלפוני אנושי.
למידע נוסף על מענה טלפוני אנושי לחץ כאן.
הפתרון הרלוונטי כיום הוא הקמת מוקד של מענה טלפוני אנושי – אבל במודל של מיקור חוץ. זו האלטרנטיבה לאפשרות המסורתית, כי היא למעשה חוסכת מבית העסק את הצורך להקים פיזית את המוקד או אפילו לשלם על גיוס כוח האדם. בתמורה לתשלום חודשי או שנתי קבוע, בעלי עסקים יכולים כיום לקבל שירות של מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ ובהשקעה משתלמת מאוד.
מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מהקצאת עובדים מיומנים, שיקבלו את השיחות הנכנסות וייתנו מענה לקהל הלקוחות. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם העסק, מי שעונה בצד השני הם עובדים של חברה אחרת. אבל בפועל, הלקוחות לא יודעים את זה והמענה שהם מקבלים הוא לא פחות מקיף, מקצועי, רלוונטי, אדיב, אמין וזמין.
איך בוחרים שירות של מענה טלפוני אנושי?
ברגע שבו בעלי עסקים מבינים שהם כבר לא חייבים לשלם בעצמם על הקמה של מוקד מענה טלפוני אנושי, השאלה היחידה שנותרה רלוונטית היא איך לבחור את השירות המתאים במודל של מיקור חוץ. כאן, אפשרות אחת תהיה לבחור אותו על בסיס המלצות.
לשם השוואה, אפשרות אחרת היא להשוות בין שירותים של מענה טלפוני אנושי על בסיס פרמטרים אובייקטיביים כמו מחיר. אבל בפועל, מה שצריך לעשות הוא לשלב בין השיקולים ולהתעקש על התאמה אישית של המוקד לצרכי העסק.