שירותי חברת מעליות
חברת מעליות כפופה לפיקוח ובקרה של גופים מורשים והיא נדרשת לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. שירותי החברה ניתנים תוך התייחסות לכללי בטיחות והם מחייבים הסמכה ארוכה.
כתוצאה מכך, יש כיום סוגים שונים של חברות שפועלות בתחום המעליות וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהן. היכרות עם ההבדלים בין שירותי חברת מעליות יכולה לסייע לבעלי בתים במבנים משותפים, לנציגי חברות אחזקה ולאנשי מקצוע שאחראיים על תחזוקת בנייני משרדים או מבני ציבור.
אחזקה ושיפוצים של חברת מעליות
השירות העיקרי הניתן על ידי חברת מעליות הוא אחזקה. תחת אחזקת מעליות ישנה אחזקה שוטפת שמתבצעת אחת לשבוע, שבועיים, חודש או יותר, ואחזקה שכוללת טיפולים תקופתיים בלבד. ההבדל הוא שטיפולים תקופתיים נדרשים על פי חוק לצורך הפעלה תקינה של המעלית, בעוד אחזקה שוטפת כוללת גם ניקיון, הדברה, טיפול בתקלות וכן הלאה.
שירות לא פחות חשוב של חברת מעליות כולל שיפוצים. החברה יכולה להציע שיפוץ מכני לדגמים מסוימים של מעליות, או למקד את השירות שלה בשיפוץ חזיתי. הלקוח הוא זה שקובע איזה סוג של שיפוץ מתאים לו ויש לכך גם השפעה על המחיר. בנוסף, ניתן לשלב בין שיפוץ מכני לבין שיפוץ חזיתי וכך להעלות את ערך הנכס הפרטי או הדירות של בנייני מגורים משותפים.
סל שירותים נלווים
ניתן יצור קשר עם חברת מעליות גם כדי לתאם סל שירותים נלווים. בתוך הסל נכללים שירותי תיקון מעליות למקרה של תקלות, בדיקות תקופתיות למעליות לפי הנחיות רשויות הכיבוי ורשויות נוספות וכמובן שדרוג מעליות רגילות למעליות חכמות.
לבסוף, חברת מעליות מציעה שירות של הקצאת חלקי חילוף מקוריים ובחלק מהמקומות מספקים גם שירותי ייצור, יבוא והתקנת מעליות ומדרגות נעות.