הטכנולוגיה התפתחה מאד בעשורים האחרונים והיום היא מאפשרת לעסקים רבים להנהל בקלות רבה יותר מול הלקוחות וגם בין האנשים שבעסק. אחת הטכנולוגיות שהתפתחו היא טכנולוגיית המרכזיות כשבתחילת הדרך המרכזיה הייתה כמעט מכנית ודרשה כוח אדם שיפעיל אותה ואילו היום היא פועלת באופן אוטומטי לחלוטין, מסוגלת להקליט שיחות וכל זה בלי שהעסק עצמו יצטרך להחזיק עובדים, ציוד או לתחזק את המרכזיה. שירותי סנטריקס לעסקים מאפשרים גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים ליהנות משירותי מרכזיה ברמה גבוהה ולתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר. השאלה של העסקים השונים צריכה להיות לא רק אם הם זקוקים לשירותי סנטריקס אלא גם איזו חברה תיתן להם את השירות הטוב ביותר.
בחינת ההצעה
חברות שונות יכולות לתת היום שירותי סנטריקס שהם למעשה שירותי מרכזיות במיקור חוץ ולכן על כל עסק לבחון היטב כל הצעה שהוא מקבל. ההצעה צריכה לכלול מרכיבים שונים ובניהם עלויות הפעלת המערכת, אבטחת המידע אותו מבטיחה החברה וכן אופן השימוש במערכת. כל המרכיבים הללו יכולים להשפיע על העסק ועל לקוחותיו ויש לבדוק בדקדוק כי המרכזיה תואמת את הדרישות במקום.
בחינה מה אתם צריכים
בבחינת ההצעה של החברה שנותנת שירותי סנטריקס יש לבחון לא רק מה היא מציעה לכם אלא אם אתם צריכים את כל מה שהחברה מציעה. למשל, החברה יכולה לתת לכם קווים רבים יותר משאתם זקוקים להם או שירותי שיחות חוץ, אך אם אין לכם צורך בכך עדיף שלא תשלמו על השירות שאתם לא צריכים.
בדיקת הציוד
מרכזיות סנטריקס דורשות החזקת ציוד ועליכם לבחון איזה ציוד מציעים לכם, מי אחראי על תחזוקת הציוד וכמה מהר תקבלו שירות במקרה שתהיה בעיית תקשורת.