מה אפשר לברר מול מוקד שירות הלקוחות של פנגו?
פנגו היא מערכת חניה סלולרית המאפשרת לשלם עבור זמן החניה בכחול לבן באמצעות הטלפון הסלולרי. המערכת עובדת בכל רחבי הארץ והיא חוסכת זמן, משאבים והוצאות מיותרות. מוקד שירות הלקוחות של פנגו מציע מגוון רחב של תשובות לכל השאלות הרלוונטיות. הפנייה למוקד יכולה להתבצע טרם הרשמה לשירות, לאחר חניה במקומות מוסדרים או בעקבות קבלת דוח.
רוב השאלות הנפוצות המגיעות אל מוקד שירות הלקוחות של פנגו קשורות לחניה בכחול לבן. במוקד יכולים לענות על השאלה האם המערכת מוגנת ויש אבטחת נתונים, לספק מידע על קוד לחניה ולשתף את הלקוח באופן בו פקח יודע שהוא חונה באמצעות השירות. מעבר לכך, נציגי פנגו מוסמכים לענות על שאלות הקשורות לתעריפי שעת חניה, הרשמה לשירות והצטרפות או צפייה בפירוט חניות וחשבוניות.
למידע נוסף לחץ כאן – פנגו שירות לקוחות
נושאים נוספים לבירור מול מוקד שירות לקוחות
במוקד שירות הלקוחות של פנגו יכולים לתת תשובות גם על נושאים נוספים שלא קשורים בהכרח לחניה בכחול לבן. בין היתר, כדאי להזכיר את שירותי החניון המהיר המאפשרים לצאת מחניון מוסדר לאחר תשלום מהטלפון, שירותי השטיפומט של פנגו והשירות הנקרא פנגו תדלוק. לאחרונה השיקה החברה גם שירות לתיקון פנצ'ר שבו נדרש הנהג להגיע לאחד המוסכים המופיעים ברשימה.
אי אפשר לדבר על מוקד שירות הלקוחות של פנגו מבלי להזכיר את האפליקציה. השירות מבוסס על שימוש באפליקציה, אך נהגים בגילאים שונים אינם מסתדרים איתה. המטרה של שירות הלקוחות של פנגו היא לרכז את כל התשובות תחת קורת גג אחת. אפשר לפנות למוקד השירות בכל שאלה ולקבל הנחיות להתנהלות נכונה. המוקד זמין לכל אורך השבוע בשעות נוחות. העברת השאלות למוקד מונעת הוצאות מיותרות ומבטיחה את מיצוי הפוטנציאל של השירות.