מידע כללי על נטוויז'ן בטלפון של שירות לקוחות
מחלקת שירות לקוחות היא המקום בו ניתן להשיג מידע כללי ואמין על חברת נטוויז'ן. נציגי מחלקת שירות לקוחות זמינים לצורך בירורים על אינטרנט מהיר, טלפון ביתי, שיחות לחו"ל ועוד. הנציגים מוסמכים לספק שירות אישי לכל לקוח על בסיס הצגת פרטים מזהים. שיחה עם נציגי השירות יכולה להתקיים או בעזרת טלפון או באמצעות הרשתות החברתיות. בנוסף, באתר החברה מופעל צ'אט אונליין עם נציג.
המידע המבוקש דרך חברת נטוויז'ן בטלפון קשור להסכמי מנוי, נגישות בשירות והודעות כלליות. שירות בצ'אט מתאפשר ללא צורך בכתיבת מכתב או משלוח פקס, בעוד מוקדי השירות והתמיכה הטלפוניים מסייעים במגוון רחב של תקלות או בעיות. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם נציגי נטוויז'ן בטלפון גם בנושאים כלליים דרך נציב פניות הציבור או דרך האתר הרשמי.
הכשרת נציגי מחלקת שירות לקוחות של נטוויז'ן בטלפון
במחלקת שירות הלקוחות של נטוויז'ן טלפון הוא קודם כל אמצעי לשמירה על קשר עם הלקוחות. בעזרת האמצעי הזה ניתן לשפר את חווית הצרכנות של הלקוח, לעזור לו לחסוך בהוצאות ולפרסם מבצעים או הטבות. הטלפון של החברה מפורסם באתר והוא עומד לרשות לקוחות בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, יש להביא בחשבון את תהליך ההכשרה הייחודי של נציגי מחלקת שירות לקוחות.
עיקר ההכשרה מתמקדת בהפרדה בין מוקדי שירות לקוחות. יש מחלקה הנקראת מוקד מכירות ובא מתנהלים מול לקוחות חדשים, לעומת מחלקת שירות לקוחות בה עוסקים בשימור הקהל הקיים. מחלקות אחרות שניתן ליצור עמן קשר בעזרת נטוויז'ן טלפון הן תמיכה טכנית, מוקד פיננסי, מוקד לקוחות סוהו ומרכזייה בינלאומית. כל לקוח צריך להכיר את המוקד אליו הוא רוצה לפנות לפני החיוג.