יש הרבה מידע שנרצה לקבל בכל מה שנוגע למצב רישיון הנהיגה שלנו או מצב רישיון הרכב שלנו. נרצה לדעת האם קיבלנו את הרישיון ועברנו את הטסט, האם קיבלנו רישיון לרכב, האם אנו צריכים לשלם אגרה לחידוש הרישיונות, האם יש לנו נקודות חובה בעקבות עבירות קודמות, האם אנו זכאים להנחה בתחבורה ציבורית מחמת גיל מתקדם, ועוד שורה ארוכה מאד של פריטי מידע חשובים. את כולם אפשר לקבל כיום, באמצעות פניה למקוד המתאים של משרד הרישוי, במספר 5678* מכל מכשיר טלפון – קווי או סלולרי.
איך בעצם המוקד עובד?
מי שיוצר קשר עם המוקד הטלפוני של משרד הרישוי יוכל לקבל את כל המידע שציינו כאן, ועוד פריטי מידע רבים. שימו לב שבבואכם לפנות אל המוקד הטלפוני של משרד הרישוי, אתם תופנו בעצם לתפריט אוטומטי, שמחולק בתוכו לתתי תפריטים, ובכל שלב תוכלו לחזור לתפריט הראשי. כך תוכלו לקבל את השירות המדויק עם כל המידע. שימו לב שאם ברצונכם לשלם עבור חידוש רישיון – עליכם להצטייד מראש במספר כרטיס אשראי בכדי לבצע את החיוב דרך הטלפון. בכל מקרה לפני שיוצרים קשר עם המוקד הטלפוני של משרד הרישוי כדאי שיהיה לכם את מספר הת"ז שלכם מולכם, כדי שהמוקד האוטומטי יזהה אתכם.
למידע נוסף לחץ כאן – משרד הרישוי טלפון
כמו כן, אפשר כמובן להתעדכן בפריטי מידע חשובים מאוד. תלמידי נהיגה שזה עתה עברו טסט, יוכלו לרוב תוך יום או יומיים לקבל מידע דרך המוקד האם הם עברו את הטסט או לא. אפשר לקבל גם מידע על תהליך הייבוא של רכב באופן אישי ולהבין היכן התהליך עומד, ולקבל עוד מידע חשוב בנושאים שונים.
מתי המוקד פעיל?
מאחר שהמוקד הטלפוני של משרד הרישוי הוא אוטומטי לגמרי – אפשר להתקשר אליו לאורך כל ימות השבוע למעט בזמני כניסת השבת עד ליציאתה, ולכן אפשר כמעט בכל יום ובכל שעה – לקבל את המידע שאתם מחפשים.