מה בעצם אומר השירות של מענה טלפוני לעסקים? כשהלקוח שלכם מתקשר אליכם, בין אם הוא חדש או ותיק, אתם תרצו למסור לו כמה שיותר מידע שיווקי על העסק שלכם – תרצו להודיע לו על מבצעים, על היתרונות של העסק שלכם, על האיכות של העסק, על סל המוצרים הייחודי, וכיו"ב. אולם, לא תמיד יש לכם את הכלים ואת כוח האדם להשקיע בכך. הפתרון הוא כמובן לערוך מיקור חוץ בכל מה שנוגע אל מענה טלפוני לעסקים. המשמעות היא שמוקדנים חיצוניים לעסק שלכם יטפלו במענה הטלפוני המלא של העסק שלכם. אבל איך אפשר לשמור על האווירה השיווקית שייחודית לעסק שלכם?
אתם קובעים מה הם יגידו
חשוב לציין שאחד מהיתרונות של שירות חיצוני של מענה טלפוני לעסקים, הוא שאתם לא מאבדים כלל את השליטה על מה שיאמר בשיחה – ההפך הוא הנכון! אתם מוסרים למוקדנים את התסריט הקבוע שהם צריכים להגיד ללקוחות – כולל משפטים שיווקיים שלמים אודות העסק שלכם, מאפיינים מיוחדים, וכיו"ב. המוקדנים משתמשים בתסריט בהתאם לאופי השיחה כמובן (יש הבדל בין מענה טלפוני לעסקים לשיחות טלמרקטינג, לבין מענה שנועד לפתור תקלות טכניות כמובן). כך בעצם, השליטה עדיין לגמרי בידיים שלכם, ואתם תוכלו לקבוע מה יאמר בשיחה – אך לא תצטרכו לעסוק בכך בעצמכם.
אפשר גם להיעזר בידע המקצועי
הזמנתם שירות של מענה טלפוני לעסקים אבל לא בטוחים מה צריך להיות התסריט? אין לכם מה לחשוש. אנשי המקצוע שמפעילים את החברות שמספקות שירותי מענה טלפוני לעסקים, הם בעצמם אנשים עם ידע רב בתחום. הם יוכלו לעזור לכם ולחבר עבורכם תסריט עם משפטים שיווקיים מושכים במיוחד – וכמובן שכך תוכלו להגדיל את פוטנציאל הרווח בעסק שלכם.