ניתן לומר בוודאות שהיום ישנם יותר בעלי עסקים מבעבר. הטכנולוגיות שהתפתחו, המקצועות שנוספו לשוק העבודה והמצב הכלכלי בעבודות הקבועות גורמים ליותר אנשים לפתוח עסק משלהם. ככל שמספר בעלי העסקים גדל, גדלה גם התחרות והלקוח רוצה לקבל את המענה במהירות, אחרת הוא יתפנה לעסק הבא בתור. זה ברור כי רוב העסקים לא יכולים לתת מענה אנושי בעצמם כל הזמן. המענה האנושי הניתן על ידי העסק עצמו מעסיק את בעל העסק או העובדים שלו ולכך יש מגבלות שונות של זמן. בדיוק בשל כך קם מענה אנושי שנותן ללקוחות של העסקים השונים שירותים לפי הדרישה של העסק עצמו.
מקצועית
מאחורי השירות של מענה אנושי ישנם נציגי שירות מקצועיים אשר מתמחים במתן שירות. כל שיחה נכנסת שיקבע בעל העסק שתופנה למענה האנושי, תגיע לשם ותזכה ליחס מקצועי בהתאם לדרישות של העסק. העסק יכול להחליט באלו שעות הוא רוצה שהמענה יפעל ואיזה סוג של שירות הוא ייתן ללקוחותיו.
התאמה לעסק עצמו
לכל עסק יש צרכים משלו ולכן כל מענה אנושי יותאם לעסק. בעל העסק יוכל לבקש שהמענה יהיה אך ורק בתחום קבלת הודעות והוא יכול לבחור שהמענה ייתן גם שירות של קביעת תורים או מכירות. יחד עם בעל העסק ייקבע איזה סוג של מענה ישרת אותו בצורה הטובה ביותר.
כדאיות
מענה אנושי הוא פתרון כלכלי משתלם לעסק. העסק יכול לתת שירות ללקוחות שלו או ללקוחות המתעניינים כל יום, כל היום אם רק ירצה בכך. היתרון הגדול הוא שהעסק יכול לבצע זאת בזמן שבעל העסק ישן או בלי להעסיק כוח אדם. בעידן שבו כל לקוח רוצה מענה מידי, הפתרון של המענה האנושי הוא הכדאי ביותר לעסק.