יצירת קשר עם חברת מי רמת גן בטלפון
איסוף פרטים ומידע על המוקד הטלפוני של מי רמת גן יכולים לעזור לתושבי העיר. יצירת קשר עם המוקד רלוונטית במגוון רחב של מקרים ותקלות. אפשר לדוגמא לפנות אל מוקד שירות הלקוחות על מנת לברר על חשבונות קיימים, לדרוש פיצוי על גביית יתר או לעדכן הוראת קבע. בנוסף, המוקד זמין עבור תושבי רמת גן שרוצים לדווח על תקלות, בעיות, נזילות, הצפות וכן הלאה. חברת מי רמת גן אחראית על כל נושא הביוב והמים ונציגי שירות הלקוחות שלה עובדים מסביב לשעון.
בחברת מי רמת גן טלפון הוא חלק מערוצי שירות זמינים ונוחים. מלבד הטלפון ניתן ליצור קשר עם מי רמת גן דרך מחלקת הגבייה ברחוב אבא הלל, באמצעות מכתבים לכתובת הדואר הרשמית או בפקס. בשנים האחרונות החלה החברה להפעיל ערוצי תקשורת אינטראקטיביים ובהם ניתן לבצע פניות דרך האתר או בכתובת דואר אלקטרוני. יחד עם זאת, יש תקלות או בירורים שאותם כדאי לערוך רק באמצעות המוקד הטלפוני של מי רמת גן.
מידע שימושי במוקד הטלפוני
מוקד טלפוני מספק לכל לקוח מידע שימושי אודות חשבון המים ומד המים. במקביל, המוקד הזמין בטלפון עבור לקוחות מכל רחבי רמת גן מספק אינפורמציה על איכות מי השתייה. אפשר לברר פרטים על חברת מי רמת גן בטלפון כדי לעקוב אחר חוזרי מנהל רשות המים, לשמוע פירוט על מז"חים או לקבל מידע לשעת חירום.
חברת מי רמת גן נדרשת לספק מידע אמין על ניטור שפכי תעשייה ועל שינוי בתעריפים ותשלומים. בעזרת הפעלת המוקד הטלפוני של מי רמת גן מקבלים הלקוח שירות מלא לכל אורך השבוע. המוקד אחראי על טיפול בבעיות ועל מניעת נזקים בלתי הפיכים.