הקושי בניהול מרפאה
עבודת הרופא היא, ללא ספק, מהקשות והמסובכות ביותר שישנן בחברה המודרנית, ויתכן שאף הקשה והמסובכת ביותר. בסופו של דבר, בין אם מדובר ברופא מנתח במחלקת טיפול נמרץ או ברופא משפחה שלקוחותיו הם תושבי שכונתו, מדובר באחריות על חיי אדם. הדבר מלווה בלחצים ובתנאי עבודה שרבים מאתנו שלא חיים את חיי הרופא לא מודעים להם. עם זאת, מדובר בקשיים הכרחיים. הקשיים שאינם הכרחיים, לעומת זאת, הם אלה הקשורים לניהול הקליניקה. ניהול מרפאה יכול להיות משימה מתישה בפני עצמה, ולו רק בגלל הלוגיסטיקה והארגון הנחוצים לכך – ניהול יומן ותכנית עבודה סבוכים והצורך לזכור את פרטיו של כל מטופל ומטופל. אך בכדי שהרופא יוכל להשקיע את כל מרצו והשקעתו במלאכה החשובה באמת – מלאכת הרפואה – ישנו פתרון מעולה לניהול המרפאה.
הפתרון – מוקד זימון תורים
מוקד זימון תורים בונה עבור כל רופא המעוניין בשירותיו מערכת שעות אישית, המסדרת עבורו את התורים והמטופלים השונים. מוקד זימון תורים מקבל מהרופא את הנתונים השונים הנחוצים לעבודתו – קופות החולים איתן הרופא עובד, שעות הקבלה והיסטוריה רפואית של מטופליו – ומסדר את לוח הזמנים שלו בצורה יעילה. מוקד זימון תורים יכול גם, לפי דרישת המרפאה, לקבל שיחות שינותבו מהמרפאה אוטומטית וכך להקל על עומס העבודה במרפאה.
יתרונות השיטה
אמנם יתרונות מוקד זימון תורים, כפי שצוינו, ברורים למדי – אך נציין אותם בצורה מסודרת בשנית –
– הקלת הלחץ במרפאה – המערכת חכמה, מאורגנת ואוטומטית, כך שהיא מחלקת את זמני העבודה של הרופא בצורה היעילה ביותר.
– מאגר נתונים ממוחשב – העוזר לארגון עבודת הרופא.
– אפשרות זימון תורים ברשת.
– חסכון בעלויות מול החזקת מזכירות יקרה ולא יעילה.
לסיכום – על מנת לאפשר לרופא להתרכז בצורה האופטימלית בעבודתו החשובה – יש להשתמש בשירותיו של מוקד זימון תורים.