שירות מענה טלפוני לעסקים פועל בצורה פשוטה. השירות מיועד לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים או לכל עצמאי המעוניין לעמוד לרשות הלקוחות מסביב לשעון וללא הגבלה. תפקידם של נציגי השירות הוא לקבל את השיחות במקום בית העסק. הלקוח שמחייג לעסק מסוים מגיע ישירות למוקד, בו הוא זוכה למענה טלפוני מקצועי, יסודי וסבלני. נציג השירות אוסף את הפרטים הרלוונטיים מהלקוח ומעביר אותם לעסק. מנהלי עסקים או נציגי חברות יכולים להחליט האם לקבל את ההודעה באופן מיידי או בצורה מרוכזת בסוף כל יום. מחיר השירות משתנה בהתאם להיקף העבודה הנדרשת, אך ללא ספק הוא משתלם יותר לבעל העסק מאשר להעסיק עובדים משלו לצרכים אלה.
שירות מענה טלפוני לעסקים מתאים לשימור לקוחות קיימים ולגיוס לקוחות חדשים. אפשר להשתמש בו במקביל לקמפיין שיווקי או פרסומי ולריכוז שורה ארוכה של פניות המגיעות מפלטפורמות שונות. השירות חוסך עבור העסק את הצורך בהקמת תשתית מיחשוב ותקשורת והוא גם מונע את ההוצאות על הכשרת נציגי כוח אדם. שירות מענה טלפוני לעסקים מספק יתרונות משמעותיים והוא יכול לעשות את ההבדל בין רווח להפסד.
למידע נוסף לחץ כאן – כמה עולה מענה טלפוני
שילוב בין מענה טלפוני ותוכנת CRM
יש חברות המציעות שירות מענה טלפוני לעסקים יחד עם תוכנת CRM. במודל כזה ניתן לנהל את ההודעות מסביב לשעון ובכל רגע נתון. התוכנה מאפשרת לנציגי העסק או למנהלים מורשים לסמן הודעות כהודעות שנקראו, לרשום הערות או להעביר הודעות ספציפיות להמשך טיפול במחלקות השונות. השירות מייצג את הדור הבא של פתרונות התקשורת לעסקים והוא זוכה להצלחה בארץ ובעולם.
כל עסק צריך לדעת שמענה טלפוני הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות. יחד עם זאת, היום כבר אין סיבה לשאת בהוצאות של אלפי שקלים בחודש. ניתן לבצע מיקור חוץ ולהשתמש בשירות מענה טלפוני איכותי וללא הגבלה.