מענה אנושי לעסקים וללקוחותיהם הוא שירות במיקור חוץ ואפשר לראות כי היתרונות של מענה אנושי הם הורדת הדאגות מבעל העסק, מקצועיות ויכולת לתת שירות במיקור חוץ.
הורדת הדאגות מבעל העסק
היתרונות של מענה אנושי רבים ובניהם היכולת של בעל העסק להוריד מעצמו חלק מהתפקידים שעלולים לקחת ממנו משאבים רבים של זמן וגם כסף. המענה המקצועי ניתן בשירות של מיקור חוץ ובעל העסק לא צריך לחשוב איך הוא עונה לכל הלקוחות שלו.
מתן מענה מקצועי
היתרונות של מענה אנושי הוא התמקדות במקצועיות. העסק שרוצה לתת ללקוחות שלו את השירות הטוב ביותר לא צריך לחשוב כיצד לעשות זאת והוא אינו צריך להכשיר את העובדים בעצמו. הוא יכול להסתמך על חברה מקצועית המתמחה בתחום ולתת ללקוחות שלו את השירות הטוב ביותר.
מיקור חוץ
מענה אנושי הוא מענה שניתן במיקור חוץ ויש לכך כמה יתרונות ובהם:
- העסקת עובדים – העסקת עובדים היא אינה פעולה פשוטה, היא דורשת שמירה על תנאים ופינוי מקום לעובדים. ברגע שהעסק לוקח מענה אנושי הוא לא צריך לדאוג לכל אלה ויכול להסתמך על החברה שתיתן לעובדים את כל מה שמגיע להם וכך גם לעסק וללקוחותיו.
- הכשרת העובדים – התפקיד של החברה הוא להכשיר את העובדים ולדאוג לכך שהם ישמרו על רמת השירות הגבוהה ביותר. ההכשרה של העובדים מתבצעת לאחר ניסיון רב והחברה יכולה להתאים לכל עסק את העובדים וההכשרה הנכונה ביותר לפי הדרישות שלו.
- החלפת עובדים – אחד היתרונות של מענה אנושי במיקור חוץ הוא היכולת של החברה לדאוג לכך שהעסק ייתן ללקוחות שלו מענה תמיד, בכל שעה שנקבעה ואין זה משנה אם העובד חולה או בחופשה או לא כיוון שתמיד יהיה מי שיחליף אותו.